  • Data: 2012-01-21 17:25:02
    Temat: Pytań kilka :)
    Od: pilocik <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie.
    Stan SZ zakończony - teraz zimą nieco oddechu na złapanie kaski :) aby
    na wiosnę ruszyć pomalutku dalej.
    Zimę ( jaka by ona nie była ) mam zatem na myślenie.
    Pytanie 1: Balkon mam zamiar wypłytkować ale nie mam jeszcze balustrad a
    będzie to robione właśnie w tej kolejności, jak zatem przygotować się do
    zamocowania balustrad ? Czy już teraz wywiercić otwory na śruby/kotwy
    czy coś tam do mocowania czy dopiero po założeniu płytek jechać przez
    płytki ?
    Wadą tego drugiego rozwiązania jest chyba to, że jak trafie w zbrojenie
    to bez płytki zrobię kolejny otwór obok a ten w płytkach do niego
    dopasuję - w drugą stronę będzie gorzej.

    Pytanie 2: Mam wewnątrz tynk tradycyjny i pierwszą pracą będzie
    gładzenie ścian. Czy warto to robić przed zamocowaniem parapetów
    wewnętrznych czy jednak najpierw zamocować te parapety ?

    Pytanie 3: W szafie tzn.garderobie ok. 6,5m2 mam zamiar ściany wyłożyć
    drewnem, nie wiem jeszcze czy będzie do deska, płyta, boazeria itp. -
    może podpowiecie co się najlepiej sprawdza natomiast zasadnicze pytanie
    brzmi : czy warto tam gładzić ściany ? Niby to tylko kilkadziesiąt m2
    powierzchni ale czy ma to sens ? Dodam tylko, że ekipa tynkarska była
    wyśmienita i tynk cem-wap mam baaaardzo równy :)