  • Data: 2009-12-21 10:19:13
    Temat: Re: -20 mrozu jak wasz C.O. się czują?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Gru, 10:51, "J_K_K" <j...@i...fm> wrote:
    > Użytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:ad3cdd38-01ca-4663-8ab0-6b8d8bedfe2e@
    21g2000yqj.googlegroups.com...
    > On 19 Gru, 17:27, "kiki" <k...@k...net> wrote:
    >
    > W podlogi dzis w nocy puszczalem 45st C. Stwierdzam, ze jest
    > zdecydowanie za cieplo
    > --------------------------------
    > U mnie przeważnie podłogówka jest ustawiona na ~25 C.
    > Przy większych mrozach max 30 C.

    U mnie bedzie sporo mniej, tylko jak pisalem - aktualnie podloga z
    parteru grzeje tez drugie tak duze poddasze, jak na poddaszu dojda
    wylewki z ogrzewaniem - temperatura zasilania w instalacji powinna
    sporo spasc bo powierzchnia grzejnika zwiekszy sie prawie 2x :-) A jak
    jeszcze usune wszystkie mostki, zamontuje drzwi i odejda mi wszystkie
    szpary to juz calkiem ;P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.