  • Data: 2009-12-21 13:57:15
    Temat: Re: -20 mrozu jak wasz C.O. się czują?
    Od: sendilkelm <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osadnik pisze:

    > I tez jestem tym faktem zdziwiony, w ciągu 3 dni poniosłem zadana temp o
    > 14*C a wewnątrz jest stała. Ja już nic nie rozumiem. teoretycznie
    > powinna być jakaś zależność a zależności żadnej nie ma.

    A uruchamiał Ci to ktoś kumaty?
    Bo "mój" majster od uruchomienia (starszy gość) wpierw powiedział, że
    mojego sterownika nie_da się podłączyć :-), później czujnik pogodówki
    nie_wiedział do czego podłączyć, a na końcu powiedział, że przez te
    komputery w piecach to coraz mniej rozumie co ma ustawiać...
    Musiałem do wszystkiego sam dochodzić...

    BTW: jeżeli masz pogodówkę, to może majster nie włączył termometru
    pokojowego do algorytmu tylko jedziesz na samym zewnętrznym?

    --
    sendilkelm