  • Data: 2009-12-21 11:47:58
    Temat: Re: -20 mrozu jak wasz C.O. sięczują?
    Od: "e-kran" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mnie wychodzi, że mam jeszcze zapas mocy. Woda na wyjściu z pieca 55 stopni.
    > Jeszcze mam te 10-15 stopni Celsiusza w zapasie na wyjściu z pieca.

    Mój Budek czuje się świetnie choć ja pewnie poczuję się gorzej kiedy zobaczę
    rachunki za jego działalność ;-)
    Było -18 st. wieczorem, temperatura na zasilaniu 48-49 st., 34-35 na powrocie,
    pracował przez dłuższe okresy czasu, z mocą ok. 50%. Czyli coś mu tam jeszcze
    zostało z tych jego 24 kW. W domu jest 20 st. Głównie grzejniki + 4 podłogówki.
    Włączyłem na noc funkcję przeciwzamarzaniową, czyli pompa obiegowa full time.
    Mam ten ogrzewany garaż i gdyby się tam wychłodziło poniżej 0, to kaplica. A
    tak to pompa miele wodę nawet gdy to jest 20 st. więc grzejnik nie zamarznie.

    Pozdrawiam
    e-kran