  • Data: 2009-12-20 21:21:33
    Temat: Re: -20 mrozu jak wasz C.O. się czuje?
    Od: Mateusz Viste <m...@n...please> szukaj wiadomości tego autora

    On Sunday 20 December 2009 21:54, wolim wrote:
    > Chyba bym zamarzł.. W dzień w domu jak temperatura spada poniżej 20
    > st. to marznę.

    Zapewne kwestia wychowania/przyzwyczajenia...
    W sypialni mam 19 st., ale już w innych pomieszczeniach 18
    (salon/kuchnia/pracownia) - w nocy temperatura spada tam do 15st.

    ...i jakoś nigdy zimno mi nie jest :-)

    Jeden wyjątek - łazienka... tu wieczorem załącza mi się na kilka godzin
    (19h-23h) 21st., na potrzeby kąpielowe :)

    > W nocy też najlepieej śpi się przy 20 st.

    Nie "śpi się", a TOBIE śpi się najlepiej przy takiej temp. ;-)
    Bo ja np. przy 20 nie mogę zasnąć, przewracając się godzinami z boku na
    bok... Natomiast przy 16 jest idealnie.

    Pozdrawiam,
    Mateusz Viste