eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieA co o osuwajacych sie zboczach w nawiazaniu do wczesniejszej powodzi?Re: A co o osuwajacych sie zboczach w nawiazaniu do wczesniejszej powodzi?
    From: robertr <e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: A co o osuwajacych sie zboczach w nawiazaniu do wczesniejszej powodzi?
    Date: Sun, 6 Jun 2010 00:11:51 -0700 (PDT)

    > Podstawowym zaleceniem, moim zdaniem, oprócz oczywiście wszelkich
    > ekspertyz dotyczących gruntu, jest utrzymanie w pełnej drożności systemu
    > odwodnienia nad i w okolicach nowo budowanych i stojących już domów.

    To właśnie dlatego, że coraz więcej ludzi mieszkających w
    pofałdowanych rejonach Polski realizuje powyższy postulat, mieszkańcy
    dolin są zalewani w stopniu dotychczas niespotykanym. Wg mnie każda
    działka powinna mieć obowiązek prawny kumulowania i rozsączania całej
    wody opadowej w obrębie swoich granic. Jeżeli jest to niemożliwe do
    spełnienia to znaczy, że teren niezdatny do zabudowy i tyle.