  • Data: 2009-03-02 22:53:36
    Temat: Re: A ja kiedyś wywaliłem tynkarza
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > Mysle, ze przede wszystkim pokazuje to dobitnie, ze nalezy szukac
    > konsekwentnie i do skutku a nie zgadzac sie na knocenie. Jesli uwazasz
    > ze robi zle i masz argumenty to zmieniaj i nie zastanawaj sie.

    ja jak szukalem do siebie kolesia od plytek to tez mialem jedna firme z
    polecenia.
    niby OK, firma wszystko super, przyejechali ogladac no i mowimy co i jak.
    ze chcemy to to i to.
    niby OK, ale ze mialem jeszcze pare rzeczy jak zabudowa z plyt gipsowych(pod
    umywalke itd itp) wolalem zeby to robil gosc od plytek zeby mial wszystkie
    wymiary pod plytki a nie za ja zrobie jedno sam i pozniej cos nie bedzie
    pasowac.
    mowie ze chcemy jeszcze taka i taka zabudowe ile za to musimy doplacic(cena
    byla za polozeni m2 plytek mniej wiecej dogadana). a oni aaaa ze to sie
    zobaczy, juz mnie podgotowalo alepytam dalej ile mniej wiecej czy to bedzie
    200 zl czy 1000 zl wiecej. a oni ze nie wiedza.... no kur.... jak w tym
    robia to musza wiedziec. dosc szybko podziekowalismy im i szukalismy dalej.
    przyszedl jakis gosc z polecenia, popatrzyl, posluchal co chcemy zrobil
    pomiary, usiadl z kalkulatorem i powiedzial ze to bedzie tyle i tyle chyba
    ze bedzie mu wypadalo jakies przesuniecie rurek zeby wychodzily centralnie
    na plytkach to max 200 zl wiecej.
    i to bylo wszystko, kwota dogadana, robota rowniez. co mial zrobic to
    zrobil, siedzial ile mu sie podobalo ale robil szybko. co 2-3 dni bylem
    kontrolowac co i jak, jak go nie bylo to zawsze bylo info na scianie, kartce
    czy gdzie kolwiek ze pojechal tu i tu, zeby tu nie wchodzic bo schnie albo
    cos innego.
    jak mu dalem kase na krzyzyki dystansowe bo braklo to pozniej znalazlem na
    parapecie reszte z 10 zl ktore mu dalem wraz z paragonem !!

    trzeba szukac fachowcow :)

    --
    pzdr
    piotrek