eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieA jednak nie będzie budowy... wracam do cywilizacji ! › Re: A jednak nie będzie budowy... wracam do cywilizacji !
  • Data: 2012-11-22 14:08:57
    Temat: Re: A jednak nie będzie budowy... wracam do cywilizacji !
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 22 listopada 2012 12:42:58 UTC+1 użytkownik Przemek Lipski napisał:
    > Polska ma ponad 300 000 km2, a wy się upieracie by budować w okolicach
    >
    > Warszawy. Za 2 mln to mozna pałac wybudować na ogromnej działce. Wystarczy
    >
    > ruszyć trochę dalej...

    dokładnie
    Ja skończyłem zaczełem budowac w pazdzierniku 2007 wprowadziłem się w lipcu 2008roku.
    Koszt całkowity niecałe 300tys.
    Miasto 40tysięczne, do centrum 1100metrów, dwie szkoły w podobnej odległości, kino
    2d/3d w centrum, basen, do dużego parku wodnego 30km, markety w pobliżu sklepy
    równiez. Kościoły tez z tarasau widze 3. Do pracy 1,5km nie wiem co to korki itp. Do
    najbliższego lotniska 75km.
    Doi Warszawy 400km;)
    Pomimo tego że mieszkam w poblizu centrum to sasiada mam tylko jednego do mojej
    posesji prowadzi 200metrowa prywatna moja i sąsiada droga. cisza spokój. Trójmiasto
    50km dalej ale raczej nie mam potrzeby tam jeżdzić- wszystko jest tu na miejscu.
    Mieszkania u nas w cenie ok 3000/m2 tzw developerskie, z rynku wtórnego można i za
    2tys/m2 coś kupić.
    W Warszawie byłem kilka razy w życiu i nic tam dla mnie;)