eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieA jednak nie będzie budowy... wracam do cywilizacji ! › Re: A jednak nie będzie budowy... wracam do cywilizacji !
  • Data: 2012-11-22 12:54:22
    Temat: Re: A jednak nie będzie budowy... wracam do cywilizacji !
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aleksander" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Hehe... nie no, ale ja nie mam 2.000.000 zł na dom blisko
    > centrum W-wy :) Ale masz rację, willa z dużym ogrodem na górnym
    > mokotowie (mam sentyment z dzieciństwa) ... tak - to byłoby to ! :)

    Między domem poza miastem a willą w centrum są chyba jeszcze jakieś stadia
    pośrednie, nie? Np. szeregówka z ogródkiem 100m2 może być takim kompromisem
    na czas nauki. Owszem 100m2 ogródka to niewiele, ale na huśtawkę piaskownicę
    i grill wystarczy.

    No chyba że to mieszkanie to w jakimś zamkniętym osiedlu z własnym placem
    zabaw, który nie jest sralnią dla okolicznych psów i kotów.

    Pozdrawiam
    Ergie