eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieA jednak nie będzie budowy... wracam do cywilizacji ! › Re: A jednak nie będzie budowy... wracam do cywilizacji !
    From: "Aleksander" <f...@f...fake>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: A jednak nie będzie budowy... wracam do cywilizacji !
    Date: Thu, 22 Nov 2012 10:04:26 +0100

    "Andrzej S" > wrote in message news:50add1fa$1@news.home.net.pl...
    >W dniu 2012-11-21 16:09, Aleksander pisze:

    > [...]
    > Bedziesz żałować, że tak późno. A co o Twej zwisowości myslą żona
    > i dzieci? Pytałeś?

    To był pomysł żony :) któremu ja tylko przyklasnąłem. Żona nie
    wytrzymała, jak przy rozmowie z kolejnym _przyszłym_ wykonawcą,
    wyszła na jaw jego niekompetencja. A może ja po 4 lata studiowania
    wpisów na grupie mam za duże oczekiwania ? ;)

    Mieszkanie jest ciaśniejsze - jasne - ale - nie trzeba przy nim
    ciągle coś robić (co ja akurat nawet lubię - jak jest ładna pogoda,
    coś porobić/podłubać przy domu - super)- teraz jednak okazuje
    się, że nie będę miał na to czasu.

    Mieszkam 4 lata w domu pod miastem (fakt, że nie nowym, ale daje
    się mieszkać) - do tej pory było ok (małe dzieci 0-4 lata) - teraz
    przestaje być fajnie.

    A dzieci ? Dzieci cieszą się, że po przeprowadzce jak np. w
    sobotę rano zapragną obejrzeć jakiś film, to do fajnego kina
    pójdą sobie spacerkiem (w moim obecnym miasteczku nawet kina nie ma).

    Albo że na jednej klatce schodowej będzie miał szkolego kolegę
    (albo blok obok...) - jednak pod miastem, przy rozproszonej zabudowie,
    naprawdę dzieciaki nie bardzo mają jak się ze sobą kontaktować/
    przebywać, jak np. ulubiony kolega mieszka z drugiej strony wsi/
    miasteczka (np. 5km dalej).