  • Data: 2009-03-24 20:55:33
    Temat: Re: A może płyta ceramiczna gazowa.
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:49c93d65$0$29439$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości

    > moze i robila, tylko co z tego, jak pytalem o to przy okazji remotnu
    > mieszkania w kilku duzych sklepach w wawie i nigdzie nie bylo

    W sklepach trudno ja ujrzeć
    Ściągaja na zamówienie
    Tylko przeważnie cene dają z kosmosu.
    Ja kupiłem w interku. Dałem 2300.
    Jakieś 2mies temu.

    Fajna sprawa, gazu mniej niz w normalnej.
    Szafki i garnki nie usyfione jak w norm. gaz.
    Wygląda jak zwykla cer. elektr, a portfelem
    tylko przy zakupie szarpnie.
    Minusem jest to że zwyklego piek. do zab pod spód
    nie da rady, ale teraz piekarniki daje się wyżej
    bo wygodniej.

    Pozdr
    J23