    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: A moze w solary na grzanie wody ??
    Date: Tue, 11 Mar 2014 12:57:48 +0100

    W dniu 2014-03-11 12:37, Myjk pisze:
    > Tue, 11 Mar 2014 10:06:17 +0100, Maniek4

    > Jedno wynika z drugiego. Jak utrzymuję higienę, to nie śmierdzę.

    Ciekawe co na to antyperspiranty...

    > Kąpiel raz
    > dziennie, gdy nie muszę się zalewać potem, mi spokojnie wystarczy. No i w
    > końcu sam fakt, że pucujesz się 3x dziennie nie oznacza wcale, żeś bardziej
    > higieniczny ode mnie. :P

    Nie interesuje mnie Twoja higiena i nie mam zamiaru porownywac sie z
    kims kto uwaza, ze wietrzeniem klimatyzatorem tylka zalatwi sprawy
    higieny. Zajmij sie tematem moze.

    > Ponieważ porównanie było do pompy ciepła, która działa przez cały sezon.

    Liczy sie stosunek kosztow do ilosci energii i czasu. Co komu po pompie
    ktora dziala caly rok? Grzalka elektryczna tez dziala caly rok.

    > Twierdzisz, że lepiej iść w solary niż w PC

    Nic takiego nie napisalem.

    > ja twierdzę że nie jest
    > lepiej, bo do solarów trzeba zainwestować w dodatkowy system i są to
    > niemałe koszty na kolejną instalację.

    Wolalbym o konkretach bardziej rozmawiac a nie zajmowac sie propaganda.

    > Nie wspominając, że solary szpecą.

    Oczywiste.

    Pozdro.. TK