  • Data: 2014-03-11 18:54:30
    Temat: Re: A moze w solary na grzanie wody ??
    Od: tomas <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.03.2014 18:48, Myjk pisze:

    > Weź się skup i nie odwracaj kota ogonem. Porównałeś koszt ogrzewania
    > czyjegoś domu, do kosztów ogrzewania swojego domu -- porównanie od podstaw
    > z sufitu zdjęte. Jeśli wszystko co tutaj piszesz "wyceniasz" w ten sam
    > sposób żeby tylko wyszło na twoje -- to ja nie mam więcej pytań.

    Ktoś chce dokupić sobie solary bo ma już kocioł a nie chce palić wiosną
    latem jesienią.Nie wiem w czym tu problem?Bierze dofinansowanie jeżeli
    jest możliwe w jego gminie i poleciał z koksem.Ja zapłaciłem 2500 a w
    sąsiedniej gminie tylko 1000 płacili bo miasteczko typowo turystyczne w
    Puszczy Białowieskiej.Ktoś kto myśli rozsądnie w tym wypadku nie będzie
    monotwał pompy ciepla za kilkadiesiąt tysięcy...Chyba że stawia nowy
    dom i nie ma co z kasą robić...Tak cieżko to zrozumieć że pompa to
    przerost treści...Rozumiem Szwecja , Dania ale u nas...