  • Data: 2014-03-11 20:17:35
    Temat: Re: A moze w solary na grzanie wody ??
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 11 Mar 2014 19:05:29 +0100, tomas

    > Tak czy siak ktoś dymi.Albo elektrowania albo dom.

    Ale elektrownia pali daleko od większości nosów i wysoko rzuca spaliny --
    nie wspominając o tym, że jednak filtry posiada w przeciwieństwie do
    domostw.

    > Wątpie żeby u Ciebie na osiedlu wszyscy mieli
    > ekologiczne ogrzewanie i nikt nie palił.

    U mnie same kopciuchy. Głównie to wynika z niewiedzy i z podejścia
    podobnego jak ty prezentujesz. Zamontują se tani piec na starcie, to
    zaoszczędzą -- figę z makiem.

    > Pozatym ludzie nie umieją prawidłowo palić w piecu węglem czyli od góry.
    > Przy prawidłowym spalaniu jest bardzo mało dymu.

    Też palę od góry i niewiele to zmienia. Spaliny choć już nie walą zgniłym
    jajem i wędzonką przesłaniając wszystko co się rusza, to nadal śmierdzą. O
    syfie w kotłowni i konieczności przewalania ton węgla przez grzeczność nie
    pomnę.

    --
    Pozdor Myjk