  • Data: 2014-03-11 22:33:14
    Temat: Re: A moze w solary na grzanie wody ??
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-11 20:22, Myjk pisze:

    > OK, przy tym pozostańcie.

    Ja także planuję w przyszłości PC, ale nie dlatego, że jest tańsza, lecz
    jest mniej obsługowa.
    Tyle, że przy obecnym moim zapotrzebowaniu na ciepło, po prostu ta PC
    by mnie zeżarła.
    Póki co więc najtańszym dla mnie i stosunkowo mało obsługowym jest
    kocioł na ekogroszek.

    > U nas normalne jest kopcenie sobie w nos
    > z własnej nieprzymuszonej woli. Elementarne.

    Myślę, że mój kocioł na ekogroszek jest równie ekologiczny lub nawet
    bardziej ekologiczny od elektrowni, w której spalany jest węgiel,
    napędzający adekwatną dla mojego zapotrzebowania energetycznego PC.
    Jeżeli chodzi o kopcenie to przy ekogroszku kopcenia prawie nie ma.
    Miałem okazję pracować przy automatyce elektrociepłowni. Pomimo
    zastosowania tam elektrofiltrów i systemu kontroli ochrony środowiska z
    kominów były wyrzucane ogromne ilości pyłów, dwutlenku siarki oraz wiele
    innych substancji szkodliwych, które wraz z powietrzem wędrowały w
    kierunku miasta.