  • Data: 2016-06-22 23:14:54
    Temat: Re: Adam gdzie rezerwowales nocleg w Gruzji?
    Od: MK <m...@b...cn> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.06.2016 o 22:19, Kris pisze:
    > Proponuję wyłączyć "automatyczny filtr" i włączyć myślenie.
    > Na dobre wyjdzie.

    Widzisz, automatyczny filtr jest po to żebym widział tylko wątki ściśle
    związane z tematyką grupy. To że jego koncepcja i obsługa przekracza
    Twoje możliwości intelektualne to już nie moja wina. Pewnie Tuska.
    A narzucanie mi w miejscu gdzie zakres dyskusji jest dość ściśle
    określony konieczności analizowania tematów jest chamstwem i <uwaga
    trudne słowa> przemocą informacyjną.
    Moja zgoda na oznaczanie tematów tagiem NTG jest ustępstwem a Ty
    usiłujesz powiedzieć że to mój obowiązek analizować tematy.
    Kradniesz mój czas w ten sposób.