  • Data: 2012-02-28 15:34:46
    Temat: Re: Adam jak Twoje zuzycie energii?
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

    "Maniek4" wrote in message news:jiirl1$scq$1@usenet.news.interia.pl...

    > [...] Mial pali sie od gory gdyby ktos nie zalapal. Powiem szczerze, ze gdyby
    > nie ogolny pierdzielnik w kotlowni to dosypywanie mialu raz
    > na dwa trzy dni mozna uznac za komfortowe rozwiazanie. Nie wiem tylko,
    > czy za kazdym razem trzeba przejsc te sama procedure rozpalania na
    > nowo od gory, czy jak? [...]

    Hej Maniek,

    No niestety trzeba od nowa - wybrać popiół, załadować od nowa i znów
    palimy - jest to ekonomiczniejszy sposób spalania miału, ale nie
    tylko miału bo i normalny węgiel można tak spalać w tradycyjnych
    kotłach tzw. "górniakach" - czyli ładujemy i rozpalamy od góry.
    Więc bardziej ekonomiczne, ale i bardziej upierdliwe ... no i trzeba
    poczekać aż się dokładnie wypali i kocioł się wyziębi, zanim da się
    świeżą porcję - więc przez parę godzin praktycznie nie ma grzania.
    (bo jakby zostały resztki żaru, to mogłoby się rozpalić wszystko od
    dołu)

    Tu masz więcej na ten temat:
    http://forum.muratordom.pl/showthread.php?100061-Eko
    nomiczne-spalanie-w%C4%99gla-kamiennego