eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieAgregat prądotwórczy Proton 3Re: Agregat prądotwórczy Proton 3
  • X-Received: by 2002:a37:9e86:: with SMTP id h128mr10674413qke.486.1640029723635; Mon,
    20 Dec 2021 11:48:43 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a37:9e86:: with SMTP id h128mr10674413qke.486.1640029723635; Mon,
    20 Dec 2021 11:48:43 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!feeder6.news.weretis
    .net!news.misty.com!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!news-out.g
    oogle.com!nntp.google.com!postnews.google.com!google-groups.googlegroups.com!no
    t-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 20 Dec 2021 11:48:43 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <o...@l...harvard.local>
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=37.248.202.73;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 37.248.202.73
    References: <o...@l...harvard.local>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <4...@g...com>
    Subject: Re: Agregat prądotwórczy Proton 3
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Mon, 20 Dec 2021 19:48:46 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 26
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:579767
    [ ukryj nagłówki ]

    sobota, 18 grudnia 2021 o 17:07:16 UTC+1 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    > https://proton-polska.pl/product-pol-498-Agregat-pra
    dotworczy-Proton-3.html
    >
    > Ma ktoś agregat 3f?
    > Jakieś słabe punkty tego z linka?
    > Moc ma dla mnie wystarczającą.
    >
    >
    > TG
    >
    > --
    > Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/
    Jeśli chcesz kupić agregat to albo z silnikiem Diesla bo nalejesz oleju opałowego po
    4 złote za litr, mniej więcej taka cenę pokazuje google. Do tego silnik wysokoprężny
    będzie miał z 10 tysięcy roboczogodzin do remontu a nie półtora jak benzynowy. Albo
    benzynowy czterosuwowy i od razu go zagazujesz. Jak masz gaz z rury to żeby na gaz z
    rury pracował a jak nie to na jedenasto kilogramowe butle. Optymalnie żeby miał
    chłodzenie wodne. Ponad 70% paliwa idzie na straty w ciepło. Przy chłodzeniu wodnym
    można by z tego odzyskać z 70%. W takim układzie, znaczy się zagazowany i z
    chodzeniem wodnym, kilowatogodzina w pradzie wyszła by na poziomie tej z elektrowni i
    bonus w postaci ciepła w ilości 3 razy takiej jak prądu. Taki agregat z demobilu
    można wyrwać. I nic nie szkodzi że byłby z 1965 roku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1