eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieArgumenty Użytkownika na poziomy zbiornik buforowy c.w.u do pieca 2f › Re: Argumenty Użytkownika na poziomy zbiornik buforowy c.w.u do pieca 2f
  • Data: 2020-04-05 19:02:15
    Temat: Re: Argumenty Użytkownika na poziomy zbiornik buforowy c.w.u do pieca 2f
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sunday, April 5, 2020 at 5:16:02 PM UTC+2, Uzytkownik wrote:

    > Idę o zakład, że w Waszym przypadku po opróżnieniu całego zasobnika,
    > podgrzewanie do zadanej temperatury trwa co najmniej 3 godziny. Mierzcie
    > jak długo trwa przerwa w grzaniu CO, a nie czas do pierwszego wyłączenia
    > się palnika w kotle podczas podgrzewania CWU.

    Przegralbys ;)
    Ja b. czesto tak uzywam, tzn. mam chalupe na wsi, z tym Logano Buderusa, nie
    dorobilem sie jeszcze sterowania przez net (w sumie nie chcialo mi sie bawic) i jesli
    nie wiemy, kiedy bedziemy nastepnym razem na 100%, to zamiast "urlopu x dni"
    zostawiam tryb "noc" i ~10-12 stopni (nie grzeje wtedy CWU). Jak przyjezdzamy
    (podczas zimy) to zastajemy te 10-12 stopni w domu, zasobnik w piwnicy wychlodzony
    ponizej 10, wiec wlaczam grzanie na full tak na ~godzine, nastepnie tryb auto -
    zaczyna grzac CWU, grzejniki sie robia zimniejsze... grzanie to nie trwa dluzej nic
    45min (nie pamietam dokladnie, moze nawet 30?), jakos nie zauwazylem, zeby kaloryfery
    calkiem wystygly... zasobnik poziomy 120, CWU na ~45, kociol 18-20kW