eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieAustralia maluje dachy na biało przed nadchodzącym latemRe: Australia maluje dachy na biało przed nadchodzącym latem
  • Data: 2021-08-29 23:40:00
    Temat: Re: Australia maluje dachy na biało przed nadchodzącym latem
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 29/08/2021 17:23, ddddddddddddd wrote:
    > wiem, że niektórzy muszą w telewizji usłyszeć, że panuje komunizm

    Nie masz pojęcia czym jest komunizm. To co obecnie panuje w wielu
    krajach, to zakamuflowany socjalizm zmielony z pseudo wolnym rynkiem. Z
    komunizmem nie ma nic wspónego. Jesli chcesz zobaczyć komunizm w
    mikroskali w akcji to proponuje obejrzeć sobie jak dziala typowy
    izraelski kibuc. Bliżej esencji komunizmu nie będzie.

    Dużo ludzi rzuca hasłami "komunizm" bez pojmowania istoty rzeczy.
    Dlatego poczytaj do kibucach, może rozjaśni się dlaczego cokolwiek teraz
    mamy, komunizmem nazwać nie można.