eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieAustralia maluje dachy na biało przed nadchodzącym latemRe: Australia maluje dachy na biało przed nadchodzącym latem
  • Data: 2021-08-30 07:53:30
    Temat: Re: Australia maluje dachy na biało przed nadchodzącym latem
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak gówno nie umie pływać to mówi że woda za rzadka. Czytnik Googla skonfigurowało
    google. Mam wyjebane na to że inni używają prehistorycznych narzędzi.

    przecież napisałem że mam wywalone na to, że ty nie potrafisz normalnie
    napisać posta i nie mam zamiaru tego poprawiać. Jak dla mnie jest
    nieczytelne, to nie czytam - a jak odpowiadam, to nie poprawiam twojej
    części, bo to tobie utrudnia czytanie, a nie mi