  • Data: 2010-08-31 19:49:41
    Temat: Re: Automat do pieczenia chleba ...
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-31 21:04, Qrczak pisze:
    > Tą pokrzywą toś zaintrygował... Czuć ją w wypieku?
    Taka z torebki srednio ale byla w przepisie...
    Czasem udaje sie dostac na bazarze normalna suszona i smak jest super.
    Zamiast pokrzywy czasem przez pomylke dodaje miety i smak o dziwo jest
    bardzo fajny i subtelny :)
    To przepis do eksperymentow.

    > Reszta składników jest mi dobrze obznajomiona, z tą różnicą, że kminek
    > wolę w całości a otręby także żytnie i owsiane.
    Mielony kminek w przepisie to uklon w strone ludzi z zamojskiego i
    lubelskiego bo oni chyba w genach maja nienawisc do kminku w calosci ;)

    Artur Lew
    arturdotlewatgmaildotcom