  • Data: 2010-09-08 13:55:36
    Temat: Re: Automat do pieczenia chleba ...
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-09-08, ptoki <s...@g...com> wrote:

    > Pieczesz 4 razy dziennie dzien w dzien?
    > U mnie program pieczenia to jakies 2,5-3h to by dawalo ponad 12h
    > ciaglego pieczenia chleba dziennie.
    >
    > Zweryfikuj te liczby bo cosik nie wiarygodne sa.

    może jestem inny, ale 3 lata po 365 dni, to około 1100 dni. co by dawało
    1.5 chleba dziennie by uzyskać 1500 po 3 latach. nie 4 dziennie.

    Zweryfikuj te liczby bo cosik nie wiarygodne sa.

    depesz

    --
    Linkedin: http://www.linkedin.com/in/depesz / blog: http://www.depesz.com/
    jid/gtalk: d...@d...com / aim:depeszhdl / skype:depesz_hdl / gg:6749007