  • Data: 2010-01-27 23:18:29
    Temat: Re: Awaria CO
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JareK" <k...@i...bez.spamu.pl> napisał w wiadomości
    news:hjqdj7$2lq$2@news.interia.pl...

    > Nie wiem co to jest za zawór i jak to sprawdzić. Wiem, że zawsze grzał i
    > to ostro. Podłoga często była tak gorąca, że można było jajka na niej
    > smażyć ;)

    To jedno jest pewne, instalator sie nie popisal. Temp. posadzki w miejscu
    stalego przebywania nie powinna przekraczac 26C, w lazienkach 33C.
    Puszczenie wody bezposrednio z kotla weglowego jest kardynalnym bledem.
    Skutek taki jak opisujesz.
    Ale pociesze Cie, ze mojemu znajomemu nie dalej jak dwa lata temu takiego
    cudaka ulepil instalator. Ja to nazywam wiejska podlogowka, bez urazy dla
    wsi ale sytuacja miala miejsce na wsi wlasnie.
    Podejzewam, ze czeka Cie wieksza przerobka niz tylko sama kotlownia. :-(

    > Właśnie idę do pieca, zobaczyć czy sie nie gotuje i zamknąć kotłownie, ale
    > teraz jest jedynie -12 st.

    Kotlownia z wyjsciem na zewnatrz... Mozna sie przyzwyczaic do hard coru. :-)
    Ja do piwnicy po wegiel latam z drugiego pietra, moze dla tego mam taki
    zewnetrzno kotlowniany wstret. :-) Powiem szczerze, predzej bym to zabudowal
    jakims przejsciem z wewnatrz. No ale kazdy wie lepiej co dla niego dobre.

    Pozdro.. TK