    From: rrr <r...@o...rrr.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Balkon
    Date: Mon, 17 Jan 2011 22:50:21 +0100

    Użytkownik Kris napisał:

    > Użytkownik "RadekNet" <r...@r...com> napisał w wiadomości

    > Ja mam balkon ok 3 mkw w sypialni, od strony podworka. I uwazam ze fajna
    > sprawa. Rano kawke pijemy jak tylko pogoda pozwala, wieczorem z piwkiem
    > lubie posiedzieć. Mam tez taras i równiez jest intensywnie używany, ale
    > np rano z kawa nie chce nam sie wychodzic na taras i pijemy na balkonie.
    > A z izolacją nie było problemu, folia, styropian, folia wylewka, płytki.

    Potwierdzam, balkon super sprawa. Mam dwa (świadomie) bo po pierwsze
    zepsuł bym bryłę domu, po drugie, balkon przy sypialni fajna sprawa.
    Żona wywala tam czasem pościel żeby się przewietrzyła, ja mogę wyjść na
    fajkę. I przyznam się, choć Adamowi może być przykro, ale łazienkę mam
    również z balkonem :)

    pozdrawiam
    rafał