  • Data: 2011-01-18 12:19:57
    Temat: Re: Balkon
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Sty, 12:30, "kiki" <k...@k...net> wrote:

    > Jeżeli różnica wysokości płyty taracu i podłogi w mieszkaniu ma mniej niż
    > 20cm to już tarasu nie ocieplisz i to zimno przelezie ci do pokoju.

    Ano.. Dlatego ja mam taras jako zupelnie oddzielna, niezalezna,
    "wiszaca" konstrukcje (spieta jednak z domem wspolnymi lawami). Taras
    od domu oddziela 15cm styro. A taras bede robil wylacznie z drzewa -
    albo modrzew syberyjski albo jakis tanszy egzotyk. Zadnych kafli!!
    Odpada toto po maksymalnie paru zimach, chocby nie wiem co sie robilo.
    Moj kumpel co 2-3 lata robi poprawki, a odkad pamietam (hmm 15 lat?)
    to ma juz trzeci "zestaw" kafli (poprzednie dokladnie skute, usuniete
    i nowe polozone od podstaw). Za kazdym razem robi inna ekipa - niby
    maja wiedze, niby robia dobrze. Ale zima wszystko weryfikuje :-) A
    moze poprostu tak juz kafle maja ;) Dlatego nie bede sie kopal z
    koniem i poloze drewno (zaolejowanie czy tam zalakierowanie raz na dwa
    sezony to 4-5h roboty, w przypadku egzotykow znacznie rzadziej :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.