  • Data: 2011-01-18 14:07:07
    Temat: Re: Balkon
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Sty, 14:46, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:

    > Ja myślę o jakiejś powłoce żywicznej, albo kauczukowej... nie wiem
    > jeszcze, ale kafli jakoś nie chcę, a z drewnem też są problemy... :-).

    Dla mnie zbyt "przemyslowe". Drewno jest fajne bo np. nie parzy w
    stopy. Fakt, ze trudniejsze w utrzymaniu czystosci niz kafle ale na
    tarasie nie wyobrazam sobie nic innego. No, wyobrazam sobie - sa
    specjalne deski tarasowe z jakichs kompozytow, wygladajace jak deska
    (ich nie trzeba nijak konserwowac). Tylko cena niestety powala :) Ale
    wybierac bede w przyszlym roku, w tym sobie jeszcze taras odpuszczam
    (narazie wystarczy mi goly wylany betonik;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.