    From: "Jarek P." <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Beton z betoniarki -kilka pytań
    Date: Tue, 24 May 2011 04:10:35 -0700 (PDT)

    On 24 Maj, 13:01, Shaman <s...@o...com> wrote:

    >Prętów
    > też nie widać tylko dlatego, że nie był użyty wibrator - inaczej na nic by
    > się zdało podnoszenie prętów nawet najwymyślniejszym hakiem.

    Nie no, czekaj, gdyby tam puścić wibrator, pręty by po prostu opadły.
    Ale nie oznacza to przecież, że przed opadnięciem one były źle
    ułożone.
    BTW, w którymś z sąsiednich wątków ktoś pisze o takiej metodzie
    "wibrowania" betonu, jaką użyli u mnie, zbite z desek narzędzie
    określając mianem "samolot".

    J.