  • Data: 2011-05-24 11:31:41
    Temat: Re: Beton z betoniarki -kilka pytań
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Maj, 13:19, Shaman <s...@o...com> wrote:

    > Dokładnie to napisałem. Pręty by opadły i wtedy było by je widać :) A
    > skoro widać zbrojenie to znaczy że jest źle ułożone bo widać go być nie
    > powinno.

    Jeśliby opadły, to byłyby źle ułożone. Ponieważ nie opadły - są
    ułożone dobrze. Oponuję dlatego, że twoja wypowiedź sugeruje, że one
    cały czas są źle ułożone.

    > To jest bardziej metoda wygładzania powierzchni betonu niż jego wibrowania

    No właśnie i tamten gość twierdzi i sam widziałem, że ta metoda nie
    tylko wygładzała wierzch. Oczywiście, wibrowania nic nie zastąpi, ale
    jak wibratora pod ręką nie ma, do wypożyczalni daleko (nie każdy w
    wielkim mieście mieszka, gdzie takie fanaberie są), a do zbudowania
    jest niewielki strop, a nie most żelbetowy - czemu nie?

    J.