    From: Adam <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Beton z betoniarki -kilka pytań
    Date: Fri, 27 May 2011 05:40:00 -0700 (PDT)

    On 27 Maj, 12:14, Shaman <s...@o...com> wrote:

    > hmm.. czy nie potrzebnie.. polemizowałbym.. nie dodałem, że mam ściany
    > piwniczne wylewane z betonu w systemowym szalunku (Peri) - dużo łatwiej
    > było mi stosować gotowe betonowe dystanse niż wiązać jakieś kamienie i
    > dbać o to by z jednej strony było 2cm otuliny a z drugiej 3cm. Betonowe

    Nie mow ze Ty jeszcze wiazales to do zbrojenia ? :) Ja kamienie
    poprostu podkladalem. Moze inaczej to wyglada przy takiej szerokiej
    konstrukcji jak strop, a inaczej przy waskich jak mury / belki -
    zbrojeniem stropu mozesz spokojnie ciagac w gore i w dol - nic sie nie
    przesunie (chyba ze masz pare ton w lapie ;) - a kamienie w wiekszosci
    sa wieksze niz 2x3cm - ot takie duze plaskie.

    A jezeli razi Cie ze z jednej strony bedzie 2, a z drugiej 3cm to
    sorry ale na budowlanca bys sie chyba nie nadal - bo to dla takiej
    konstrukcji jak sciana czy strop nie ma w praktyce zadnego
    znaczenia ;-) Byle bylo otulone - zabezpieczone przed korozja..
    pozdr.

    --
    Adam