  • Data: 2011-06-25 14:35:05
    Temat: Re: Betoniarka za 700 zł
    Od: "Yozwig" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    news:iu4obn$jem$1@news.task.gda.pl...
    > Co myślicie o takiej betoniarce?
    > http://allegro.pl/betoniarka-capral-140l-zeliwny-wie
    niec-hit-i1669491980.html

    > Czasami mam potrzebę zrobić trochę betonu, a mieszanie łopatą w taczce
    > mnie doprowadza rozpaczy. Będę teraz budował grilla, mam też parę słupków
    > do zabetonowania i szopkę do otynkowania i myślę o wydaniu tych 700 zł na
    > taką betoniarkę. Warto?
    > Jacek

    Ja kupiłem i to nawet wieniec okazał się plastikowy.
    (Ale 100 tańsza była)
    Ale podobnie użytkuję jak Kolega zamierza i jestem
    zadowolony. Po dwóch latach jest "nufka prawie".

    W sumie to kupiłem ją gdy poprzedni właściciel domu
    zabrał swoją, która stała po budowie. Jakoś po roku
    mu się żal jej zrobiło, hitrusowi... A mnie z kolei żal
    się zrobiło, że właśnie na takie drobne sprawy pozostanie
    mi motyczką w taczce mieszać.

    Ja radzę wziąć, fajnie mieć trochę narzędzi :) a nic
    poważniejszego raczej nie ma sensu kupować "na hobby".

    --
    Yozwig