  • Data: 2011-06-25 18:04:30
    Temat: Re: Betoniarka za 700 zł
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jacek" <n...@g...com> wrote:
    > Co myślicie o takiej betoniarce?
    > http://allegro.pl/betoniarka-capral-140l-zeliwny-wie
    niec-hit-i1669491980.html

    > Czasami mam potrzebę zrobić trochę betonu, a mieszanie łopatą w taczce mnie
    > doprowadza rozpaczy. Będę teraz budował grilla, mam też parę słupków do
    > zabetonowania i szopkę do otynkowania i myślę o wydaniu tych 700 zł na taką
    > betoniarkę. Warto?

    Jeśli lubisz się bawić w mieszanie zaprawy to tak. Ja mam jeszcze betoniarkę 250
    na podjeździe. Ciężka jak diabli, a jak mma pomieszać taczkę zaprawy to jej w
    ogóle nie uruchamiam. Na razie jej nie sprzedaję, bo wykorzystam do mieszania
    suchego betonu podczas robienia kostki, ale potem nie zamierzam jej więcej
    używać. Poza tym trzeba mieć też miejsce na piasek, a betoniarka powinna stać
    tuż przy nim. Moim zdaniem pod koniec budowy lepiej używać gotowych mieszanek w
    woreczkach.
    Poza tym, mieszalnik do pasz będzie chyba tańszy od betoniarki. ;)

    --
    Bartek