eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBida teraz będzie mniejsza o połowe, idzie nowe dziadu idzie nowe. › Re: Bida teraz będzie mniejsza o połowe, idzie nowe dziadu idzie nowe.
  • Data: 2013-11-26 22:45:17
    Temat: Re: Bida teraz będzie mniejsza o połowe, idzie nowe dziadu idzie nowe.
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 26 listopada 2013 22:22:04 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > a ty sobie zdajesz sprawe jaka w tym kraju jest skala biedy? Ciebie to nie
    > ubodzie ale tysiace innych rodzin -tak. One nie grzej? w?glem bo maj? ch??
    > tru? atmosfere ale dlatego ze ich nie stac na nic innego.

    Jak kogos stac na wybudowanie domu to stac go tez na inny rodzaj ogrzewania.
    Dlatego jak pisalem - jestem za zakazem ale tylko dla nowych inwestycji.

    > Ale moze to by? test na reakcje ludnosci - nie bedzie dym?w, bedzie za pare
    > lat zakaz na ca?y kraj. A pytanie trzeba sobie postaic -a komu sie to
    > op?aca?

    Kazdemu kto musi zyc i wdychac ten syf, chorujac potem na raka pluc i inne
    swinstwa. Wez wyjdz sobie wieczorem jak jest niz na osiedle pooddychac
    "swiezym powietrzem" - kolacji nie trzeba jesc, tylko dobrze ten smog
    trzeba pogryzc :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.