eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBida teraz będzie mniejsza o połowe, idzie nowe dziadu idzie nowe. › Re: Bida teraz będzie mniejsza o połowe, idzie nowe dziadu idzie nowe.
  • Data: 2013-11-26 22:43:45
    Temat: Re: Bida teraz będzie mniejsza o połowe, idzie nowe dziadu idzie nowe.
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 26 listopada 2013 22:22:04 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > U?ytkownik "Adam" <a...@g...com> napisa? w wiadomo?ci

    ps.com...

    > a ty sobie zdajesz sprawe jaka w tym kraju jest skala biedy? Ciebie to nie
    >
    > ubodzie ale tysiace innych rodzin -tak. One nie grzej? w?glem bo maj? ch??
    >
    > tru? atmosfere ale dlatego ze ich nie stac na nic innego.

    > w tym kraju? ?artujesz sobie - kupilem sobie kiedys auto z kratk? , a tu
    >
    > patrz, nagle m?j s?u?bowy wehiku? zacz?? by? prywatny...
    >

    > Ale moze to by? test na reakcje ludnosci - nie bedzie dym?w, bedzie za pare
    >
    > lat zakaz na ca?y kraj. A pytanie trzeba sobie postaic -a komu sie to
    >
    > op?aca?
    >

    > b.
    Nie bój. Każdemu przynajmniej raz w życiu coś się w życiu musi wypiedrolić. Jemu też.
    W kapitalizmie takie zdarzenia są elementem stałym. W złym momencie ktoś nie zapłaci
    faktury, jakiś bzdurny papier do US nie został wysłany. I już się wszystko zaczyna
    jebać. Teraz ma a za dwa lata może puszki po piwie zbierać. Historia zna więcej
    takich przypadków niż ten jak Rothschild stał się milionerem.