eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBida teraz będzie mniejsza o połowe, idzie nowe dziadu idzie nowe.Re: Bida teraz będzie mniejsza o połowe, idzie nowe dziadu idzie nowe.
  • Data: 2013-11-29 14:21:07
    Temat: Re: Bida teraz będzie mniejsza o połowe, idzie nowe dziadu idzie nowe.
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-29 13:17, quent pisze:

    > Państwo socjalistyczne ma ogromną motywację aby kontrolować coraz to
    > większą ilość rzeczy z naszego codziennego życia.
    > Ty swoim światopoglądem coraz szerzej otwierasz państwu drzwi do takich
    > praktyk.

    Alez skad.
    To, ze nie zastanawiam sie skad pochodzi zarcie i wg. jakich norm jest
    przygotowywane uwazam za obowiazek panstwa. Takie dzialanie nie powoduje
    niebotycznych kosztow i nie czuje, ze panstwo w ten sposob cos mi
    zabiera, czy za bardzo wkracza.
    Co do palenia w knajpach... Prawde mowiac trudno to pogodzic. Jakby sie
    nie robilo to ktos bedzie niezadowolony. Trudno, trzeba cos wybrac i
    opowiedziec po ktorejs ze stron.

    > Ta nienażarta hydra chce więcej i więcej... popuści tylko
    > wówczas gdy zobaczy, że ludzie nie dają już rady pracować aby to jakoś
    > finansować.

    No oczywiscie, ze tak. Nie mozesz jednak wszystkiego przerzucic na
    obywateli. Jakiegos minimum bezpieczenstwa mozemy oczekiwac.

    Pozdro.. TK