eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBida teraz będzie mniejsza o połowe, idzie nowe dziadu idzie nowe. › Re: Bida teraz będzie mniejsza o połowe, idzie nowe dziadu idzie nowe.
    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Bida teraz będzie mniejsza o połowe, idzie nowe dziadu idzie nowe.
    Date: Mon, 02 Dec 2013 16:47:07 +0100
    <l78d2f$i3t$1@dont-email.me> <l79ll1$jo1$1@speranza.aioe.org>
    <l79mbc$2r9$1@dont-email.me> <l79p7p$sc1$1@speranza.aioe.org>
    <l79pn2$j7u$1@dont-email.me> <l79qo2$a1$1@speranza.aioe.org>
    <l79s5m$us5$1@dont-email.me>
    <8...@g...com>
    <l7hr6r$d3i$1@dont-email.me> <l7i4lr$pcl$1@usenet.news.interia.pl>
    <l7i5fd$604$1@dont-email.me> <l7i7qu$vu8$1@usenet.news.interia.pl>
    <l7i8sa$qrt$1@dont-email.me>

    W dniu 2013-12-02 16:26, quent pisze:

    > Interesuje mnie zasadniczo prawo tu, w Polsce.
    > W przeciwieństwie do Ciebie wolałbym aby Polska się w końcu zaczęła
    > rozwijać.

    Toz to przyklad wolnego rynku. Staram sie zobrazowac blad Twojego
    myslenia, bo jak wszystko bedzie poddane jedynie wolnemu rynkowi to
    nigdy nie bedziesz mial pewnosci czy cos mozna jesc i czy wrocisz z
    wycieczki statkiem po rzece.

    > I emigruje.
    > U nich też dziś kiepsko z rozwojem, choć swoboda dz.gosp. jednak większa.
    > No i nie mieli komuny. Był czas, że i rozwijali się nieźle i stąd poziom
    > ich bogactwa/rozwoju/potencjału jest nieporównywalny do naszego.
    > Ale też to co właśnie zacytowałeś nie odnosiło się (oczywiście) do
    > palenia w knajpach ale do ogólnych barier dla gospodarki - pisałem
    > przecież wprost - czytasz jakby po łebkach.

    Nie po lebkach tylko nie mam pojecia jak odpowiadac na takie np.:
    "Ja rozumiem Twoje pojęcie swobody gospodarczej."
    Jakie moje pojecie?
    "Wg. mnie po prostu ingerowanie w takie rzeczy (ogólnie stawianie tylu
    warunków do spełnienia) przez rząd jest niedopuszczalne."
    Jakie rzeczy, jakich warunkow? O tyle to dziwne, ze da sie je spelnic.
    Jesli chodzi o jaranie to jest wiecej zadowolonych jak niezadowolonych,
    wiec w czym jest problem?
    A to:
    "To właśnie jest powód bezrobocia, marnych zarobków, emigracji młodych
    itp."
    to jest wogole jakas improwizacja, wiec pozostalem tylko przy tej
    emigracji. Bo co ma byc powodem marnych zarobkow i bezrobocia, czy tym
    bardziej emigracji mlodych? Zakaz jarania w knajpach? Nie trzymasz sie
    tematu to i nie wiem o czym mam dyskutowac. Raptem sie okazuje, ze moje
    poglady o paleniu to jakies pojecie swobody gospodarczej.
    No coz, jesli chodzi o palenie to nie widze tu zadnych barier. Rzeklbym,
    ze jest odwrotnie. Bo gorzej by bylo gdyby w kazdej knajpie mozna bylo
    jarac, a przepisy narzucalyby wykonanie wentylacji mechanicznej. A tak
    wszyscy maja po rowno. Jednakowe zasady, zero dodatkowych kosztow i w
    konsekwencji wiecej klientow. Pogadaj z barmanem na temat tego przepisu,
    moze podzieli Twoj poglad, przychodzacego raz na tydzien na dwie godzinki?

    Pozdro.. TK