    From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Blackout
    Date: Fri, 3 Dec 2021 14:57:15 +0100

    2021-12-03 o 14:19 +0100, Jarosław Sokołowski napisał:
    > W roku 2033 Sasin osiągnie wiek emerytalny. Przypadek?

    Nie zwróciłem uwagi - ale faktycznie, idealnie pasuje. Sprytnie
    wyliczone. :)
    W praktyce to i tak bez znaczenia, bo zostanie wykopany przez nową
    władzę dużo szybciej. A jeśli nie, to też bez znaczenia, bo wówczas
    jeden bidny Sasin to będzie najmniejszy problem Polaków.

    > Poza tym wedle jednej z wersji planów, ta ekektrownia ma powstać
    > w pobliżu Sasina (taka miejscowość). Teź przypadek?

    Niechybnie spisek!

    Mnie i tak bardziej dziwi wybór wykonawcy. Rząd sięga po jakiejś dziwne
    wynalazki zza wielkiej wody, kiedy w EU ma sprawdzonego specjalistę w
    tej dziedzinie, z potężnym doświadczeniem i własną, innowacyjną
    technologią. Mogę tylko przypuszczać, że Polski rząd wybrał po prostu
    najtańszą ofertę... Chińczyki tymczasem bez wahania wybierają EDF.

    Mateusz