eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBlok, szyb w łazience, wwiewa powietrze do srodka - co zrobic? › Re: Blok, szyb w łazience, wwiewa powietrze do srodka - co zrobic?
  • Data: 2010-10-19 06:43:43
    Temat: Re: Blok, szyb w łazience, wwiewa powietrze do srodka - co zrobic?
    Od: "quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Generalnie prosilbym o jakakolwiek pomoc, bo zanosi sie, ze i ta zime
    > spedzimy w zimnie, a tym razem mamy malenkie dziecko.

    Nowe okna powinny mieć zamontowane nawiewniki np. ciśnieniowe. Przez
    rozszczelnienia w oknach jest jednak zbyt słaby dopływ powietrza aby
    wyrównać ciśnienie pomiędzy wnętrzem mieszkania a dworem. Szczególnie zimą,
    dlatego nawiewa Ci do domu przez wywiew w łazience bo tak jest łatwiej.
    Zadbaj także aby drzwi wewnętrzne między pokojami miały szczelinę
    wentylacyjną między skrzydłem a podłogą oraz kratkę wentylacyjną w drzwiach
    od łazienki, w której jest wywiew. Powietrze musi mieć możliwość przepływu
    przez mieszkanie z wlotu aż do wylotu.

    Osobną sprawą jest długość tego kanału wylotowego (możliwe, że na ostatnim
    piętrze jest za krótki) oraz jego izolacja ale to już inna bajka. Nie robili
    ostatnio w bloku jakichś remontów? Ocieplenia?

    Pozdr.