  • Data: 2010-09-15 18:53:58
    Temat: Re: Blokowanie inwestycji
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik mucher napisał:

    > Z tego co mi się wydaje - to właśnie latać ci nie powinno. Fi 90 to
    > jest już sieć - a kosztów rozbudowy sieci nie możesz ponosić. Mnie w
    > warunkach przyłącza dali 63 mm - i będę ich o to ścigał, bo wg mnie to
    > również zbyt duży przekrój (do domu wystarczyłoby 32/40 mm).

    Czyli powinien im w tym dreptaniu za większym przekrojem pomagać. W
    sumie ludzie sensownie kojarzą - po diabła parę razy się pod droga
    przebijać i za każdym razem koszty ktoś ma ponosić jak można za niewiele
    większe pieniądze (różnica w cenie materiałów) przebić większy przekrój
    - przecież najwięcej w tym kosztuje robota, ta sama czy rura będzie
    miała 40 czy 90mm.

    --
    Darek