    From: arch <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Blokowanie inwestycji
    Date: Thu, 16 Sep 2010 03:46:33 -0700 (PDT)

    On 15 Wrz, 16:10, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie znam sie na terminach siec/przylacze, w kazdym razie jak patrze na
    > projekt, to jest jak byk napisane, ze ma to byc przylacze.
    >
    > Co do podlegania pod pozwolenie na budowe, to na tymze pozwoleniu tez
    > mam jak byk napisane, ze budowa domu wraz z przylaczami... i tu
    > odwolanie do m.in. tegoz przylacza wodociogowego.
    >
    > Jesli mialbym rozbudowywac siec, to wiem, ze trzeba cos wiecej, niz to,
    > co mam, ale u mnie jest wyraznie mowa o przylaczu, nie o sieci i na to
    > mam pozwolenie na budowe, zatem obawiam sie, ze w tym zakresie nie masz
    > racji :-)

> [...]

    Ok.
    Tylko aby mieć pewność czy jest to przyłącze, zerknij do samego
    projektu budowlanego i sprawdź jaki jest faktycznie zakres
    opracowania.
    Może być tak, że projektant wrysował Twoje przyłącze i kawałek sieci,
    a ta sieć oznaczył jako np.: "wg odrębnego opracowania"
    Tak tylko gdybam, ale często takie projekty widzę.

    pozdr