    From: Bartosz Augustyniak <ogest@toya_usunto.net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Bloto jak...
    Date: Thu, 29 Oct 2009 08:14:00 +0100

    Adam Szendzielorz pisze:

    > Jakbym swoja budowe widzial :D Najwieksza drama byla u mnie jak sie
    > CZTERY trzyosiowki (!) naraz zakopaly :-) Tzn. jedna po drugiej, bo
    > kazdy myslal ze jest kozak i drugiego wyciagnie ;-) Skonczylo sie na
    > 8h kombinowania i przywiezieniu wielkiej fadromy, ktora niszczac chyba
    > ze trzy grube stalowe liny holownicze w koncu wszystkich
    > powyciagala :) Bylo zimno, padal deszcz ze sniegiem i byl to chyba
    > jeden z moich a szczegolnie tych kierowcow gorszych dni na budowie ;))
    > pozdr.

    A potem na "narmalne" budowy nie są w stanei choera dowieźć materiału

    Dzwonię na skład , "gdzie są moje pustaki ?. No niestety nie dowieziemy
    dziś bo samochód się rano zakopał i wyciągamy go już 6h"

    Ale wjazd z drogi asfaltowej w szutrową trochę się ściuchrała ostatnio.
    Jeden sąsiad malkontent będzie marudził

    --
    Z poważaniem
    Bartosz Augustyniak,Łódź