  • Data: 2010-07-28 10:28:56
    Temat: Re: Boiler czy?
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > O czym Ty piszesz. Op?aty sta?e przy liczniku dwutaryfowym s? tak du?e, ze
    > oplaca si? to tylko je?li ma si? naprawd? du?y odbiornik pr?du - grza?ka 1,5
    > kW w bojlerze to, jakby nie by?o, piku? (jak czajnik bezprzewodowy). Do tego
    > cena taryfy dziennej jest wy?sza, ni? przy zwyk?ym liczniku jednotaryfowym.

    Ja miałem licznik jednotaryfowy , od wczoraj mam dwutaryfowy.
    Moi znajomi mają już od pewnego czasu taryfę" Tanie Noce i Weekendy" i
    są zadowoleni.

    Można sobie samemu "policzyć" - http://www.energa.pl/kalkulator/

    Rozmawiałem ze znajomą z BOK i sama ma prywatnie tą taryfę ;)

    Po prostu trzeba się starać jak najwięcej zużywać prądu w tańszych
    godzinach , a chyba jak dodatkowo jest tańszy cały weekend czyli od
    piątku od 22.00 do poniedziałku 6.00 to chyba nie będzie to wielki
    problem ;)
    Wystarczy w weekend lub w "tańszych godzinach" wykonywać pranie ,
    prasowanie , zmywanie (zmywarka) , odkurzanie , większe pieczenie lub
    gotowanie i będzie ok.

    Proponuje użyć tego kalkulatorka i sobie wyliczyć.
    Moi znajomi mimo że nie grzeją domu/mieszkania prądem są zadowoleni z
    tej taryfy i podobno mniej płacą.