  • Data: 2010-07-29 08:59:41
    Temat: Re: Boiler czy?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    wolim pisze:

    > Z czasem będziesz robił wszystko, zeby zaoszczędzić parę złotych. Będziesz
    > prał po 22:00, a rano po przebudzeniu pierwsze co będziesz robił, to nie
    > kawę, tylko leciał do pralki, żeby przed wyjściem do roboty rozwiesić

    Albo można pomyśleć i ustawić pralkę na rozpoczęcie prania o 13 (od 13
    do 15 jest druga taryfa) i pranie rozwiesić po powrocie z pracy.

    I kto Ci każe prać codziennie?

    > pranie, bo zatęchnie w pralce. Będziesz czekał z brudnymi garami z całego
    > dnia, bo zmywarkę trzeba wstawić po 22:00.

    Zgroza. Przecież od brudnego naczynia to złe krasnoludki się lęgną ;->

    > Rano się nie wykąpiesz - szkoda
    > kasy - będziesz czekał do 22:00 (chyba że wstajesz przed szóstą).

    A tu już kompletną brednię napisałeś - po to jest bojler, żeby się
    nagrzał w tańszej taryfie, a woda była ciepła cały czas.

    > Odkurzanie po 22:00? Sory, ale przy małych dzieciach to se ne da.

    Ponownie: 13-15, a ktoś tu pisał jeszcze o całych weekendach.

    > Gotowanie? Pieczenie?
    > No, nie wiem jak Ty, ale ja po 22:00, to już raczej myślę, żeby złapać jakąś
    > fajną książkę i się powoli do snu układać, a nie smrodzić w mieszkaniu
    > pieczenią rzymską :)

    Ty zmień kucharza, jak pieczeń rzymska ci śmierdzi ;->

    > Prasowanie - o, to akurat robi moja żona często po
    > 22:00 przed telewizorem.

    A widzisz.