eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 31 Jul 2015 03:48:45 -0700 (PDT)
    <b...@g...com>
    <mpaj70$1q4$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <mpcu24$l8k$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <mpdgq4$s2s$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <mpfgmf$7j7$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 31 lipca 2015 11:55:29 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Żadnej uznaniowości. Mundurki - OK, ale żadnego dawania dyrektorowi prawa do
    > oceny czy czyjś makijaż jest ok czy za słaby/za mocny - to wprost prowadzi
    > do patologii.

    próba wychowania to dzis patologia. Nauka odpowiedzialnosci i dyscyplina zapewne
    narusza prawa czlowieka.

    > Jeśli to osoba po zmianie płci - tak powiem dzieciom że to jest kobieta (w
    > końcu ma żeńskie organy) a jak będą dociekać dlaczego ma męską budowę ciała
    > to im powiem że kiedyś była mężczyzną.

    ale wprowadzona wlasnie ustawa nie wymusza obciecia aparatu - taki gosc NICZYM poza
    wpisem w dowodzie nie bedzie sie roznil od mezczyzny.

    > Jeśli natomiast kiedyś płeć będzie można sobie _wybierać_ i ktoś
    > biologicznie będący mężczyzną będzie miał w dowodzie "kobieta" to powiem
    > dzieciom że to jest ktoś kto chce by do niego się zwracać jak do kobiety
    > mimo, że wygląda jak mężczyzna.

    i wlasnie wprowadzisz do rozwoju swojego dziecka zaburzenie - bo definicja
    kobieta/mezczyzna wlasnie legla w gruzach. A ona jest istotna.

    > Znaczy co podejdzie nieznajomy i pokaże dowód? To go zignoruję i pójdę
    > dalej - nie musze z nim rozmawiać. Ale jeśli to ja będę miał interes do
    > niego (np. on będzie dentystą a ja przyjdę na wizytę) to będę się do niego
    > zwracał tak jak mi się przedstawi.

    w porzadku - widze ze oszustwo w tej postaci ci to nie przeszkadza

    > Płeć to nie tylko organy!

    statystycznie do tej pory - własnie one.

    > Nie wiem dlaczego na siłę zaprzeczasz rzeczywistości - to że są ludzie
    > którzy biją swoje żony bo tak rozumieją (błędnie) zasady swojej religii to
    > jest fakt.

    ale jakies przyklady masz ze ktos bil z powodow religijnych? Bo zdaje sie
    teoretyzujesz.

    > Tylko zakompleksiony megaloman widząc zdanie ogólne będzie myślał że to o
    > nim.

    Ty nie czaisz wspolczesnego swiata - takie przeslanie podaje sie w mediach, gdy
    spoleczenstwo to lyknie mozna dowolnie walnac w religie bo opinia (falszywa!) jest
    ugruntowana i nikt w obronie nie stanie.

    > Nie dochodzę tylko wiem od dawna. I właśnie dlatego należy w procesie
    > wychowawczym np. eliminować stereotypy - co między innymi postuluje ta
    > konwencja.
    >
    > Różnica jest taka że ja patrzę z boku i jednakowo potępiam wszystkie
    > stereotypy a Ty patrzysz przez pryzmat Twojej religii i na niektóre
    > przyzwalasz ale inne tym zacieklej zwalczasz.

    jakiej qurna religii, jak wam argumetow brakuje to wyciagacie kosciol. Sprzeciwiam
    sie nazywania faceta kobietą bo to oszustwo a religia nie ma
    z tym nic wspolego.

    b.