eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Subject: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <55bbabcd$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <mpggsf$8od$1@dont-email.me>
    <d...@g...com>
    <55bcb67e$0$2196$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <55bd1567$0$27521$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <55bdf506$0$27512$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sun, 2 Aug 2015 15:33:56 +0200

    W dniu 2015-08-02 o 13:38, Budyń pisze:

    > sorry ale przyklad jest debilny, tak skrajny ze glebiej sie nie dalo.

    Debilne to jest Twoje stwierdzenie, bo odnosisz się do faktu, który miał
    miejsce i uważasz to za debilny przykład. To tak jakbyś widział cały
    świat w "różowych okularach" i nie chciał nawet dopuszczać do myśli, że
    ktoś może mieć inne problemy niż Ty w swoim małżeństwie.
    Skoro tak to dam Ci kolejny przykład:
    Dziewczyna (moja bliska znajoma i bardzo mocno związana z Kościołem,
    magister teologii) zauroczona chłopakiem wzięła z nim ślub.
    Okazało się, że chłopak alkoholik i awanturnik. Wracał do domu pijany,
    wyżywał się na dziewczynie i dzieciach. Nie był w stanie nigdzie
    popracować dłużej, bo go wywalali za alkohol. Prawdę mówiąc to cały ich
    związek to ona utrzymywała rodzinę. Namowy na terapię nie dawały żadnych
    skutków. On po prostu uważał, że jest normalny i nawet po trzeźwemu
    robił awantury jak mu cokolwiek mówiono na temat jego alkoholizmu. Po
    kilku latach męczarni w końcu się z nim rozeszła, ale głupio było jej
    wziąć rozwód i związać się z kimś normalnym. Żyje sama z dwójką dzieci z
    poczuciem winy i grzechu.
    Niestety podobny przypadek także mam w rodzinie, z tą różnicą, że ci nie
    chcą się rozejść.

    > To chyba standadowa metoda - przykładem ciazy z gwaltu (czyli znikome ilosci)
    usprawiedliwic dowolnosc aborcji.

    > Ale zgoda ze tragedie rozwodowe sie dzieja. Tym łatwiej sie dzieja im wiecej jest
    przyzwolenia na rozwod - wtedy malzonkowie nie walcza o siebie, gdy przeciez powinni.

    Bzdura roku. Myślisz, że tam gdzie w grę wchodzą tragedie związane z
    alkoholizmem, alkoholik chce rozwodu?
    Wręcz przeciwnie, jemu zazwyczaj jest dobrze w takim związku. Co kobita
    kupi do domu to on wyniesie i przepije. Kobita mu da jeść, zaru....ć, a
    jak nie to jej spuści wpierd..... i dopnie swojego. Kobiety w takich
    związkach bywają terroryzowane i zamiast uzyskać wsparcie ze strony
    kościoła to jeszcze są przez ten kościół gnębione.
    Niestety znam kilka takich kobiet, które po takich doświadczeniach
    małżeńskich i rozwodzie przestały być katoliczkami.

    > Ale przeciez kosciol mowi do katolikow. Czy slyszales zeby kosciol proponowal
    delegalizacje rozwodow?
    > Jestes katolem (na ochotnika!) stosuj sie do zasad - nie chcesz - nie musisz.

    nieco czesciej. To ze uzyjesz gumki tego nie zmienia i dalej pozostaje lekka
    frustracja typu jak bym chcial a zona juz nie, haaa zwlaszcza jak czlowiek jest
    pokrecony pornografią. Natomiast ciekawym jest dostosowanie wspolzycia do
    kalendarzyka - gdy mlonkowie oboje czekaja na ten dzien smakuje on znacznie lepiej :)

    > Nie, milosc fizyczna jest dopelnieniem milosci duchowej. Mozna sex sprowadzic do
    masturbacji przy uzyciu kobiety, jasne - ale to godne politowania.

    > I znów - to jest nauka dla katolikow. A jesli jedno z malzonkow katolikiem nie jest
    to szacunek i milosc drugiego powinien wystarczyc dla odczekania tego czasu.

    Dlaczego poświęcenie i pójście na kompromis "musi" być tylko i wyłącznie
    w jedną stronę?
    Akurat ja jestem w takim związku tzn. żona mocno zaangażowana, a ja nie.
    Na początku chciała na mnie wymusić zachowania KK, choć zanim się
    pobraliśmy to znała wszystkie moje zalety i wady oraz mój stosunek do
    spraw kościoła. Dopiero jak zrozumiała, że kompromis musi być
    wypracowany wspólnie, nasze małżeństwo można powiedzieć stało się
    idealne. Z każdym kolejnym rokiem między nami jest coraz większa więź i
    jest coraz lepiej.

    > kruca bomba - a to co takiego? :)

    He he he.... Nie spotkałeś się z takim określeniem dotyczącym stosunków
    w trakcie miesiączki?

    > no wez poczytaj troche w temacie bo bredzisz. Zarodek moze obumrzec naturalnie
    wylacznie w ciele matki. Na szkle, w zamrazarce czy spuszczony w kiblu to nie jest
    naturalne.

    A jak ktoś umrze podczas operacji to także jest to zabójstwo?

    > durnowaci katole biora internet i czytają na stronach klinik invitro:
    > "Kiedy mijają 34-42 godziny od podaży hCG dochodzi do owulacji. Tuż przed
    samoistnym pęknięciem pęcherzyków Graafa należy pobrać zwiększoną ilość komórek
    jajowych z jajnika za pomocą punkcji"
    > "Okazało się, że kobiety z niskim poziomem hormonu AMH w pierwszym teście zwykle
    wytwarzały około 6 jajeczek, a kobiety z trzykrotnie wyższym poziomem AMH miały
    średnio 20 jajeczek."
    > potem panienki piszą:
    > 13 komórek, w tym 9 dojrzałych, 7 zapłodniło się (ICSI z uwagi na liczbę komórek,
    nasienie b.dobre), ale 4 z nich zdegenerowały, podano 2 zarodki 4-bl (klasa I-II) ok
    48 godz po zapłodnieniu, 1 zarodek 4-bl (klasa II) zamrożony

    Wskaż źródło. Chętnie się dokształcę :)