eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Date: Thu, 6 Aug 2015 14:17:25 +0000 (UTC)
    <e...@g...com>
    <mpsg40$gcn$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <mpshae$hj7$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <mpss0f$sjn$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <mpv3pk$6l8$1@node1.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <mpvo61$bj7$1@dont-email.me>
    <5...@g...com>

    Budyń wrote:

    > Tak własnie. Jestes za zabijaniem ludzi? Jesli nie, to te katole reprezentują
    rowniez ciebie.

    jak na razie to Ty twierdziłeś, żę jesteś za zabijaniem bo przykazanie
    pozwala zabijać ale nie mordować. Mimo tego, zę nie potrafisz wskazać
    gdzie Bóg swoje przykazania zmienił albo dopisał do nich uwagi drobnym
    drukiem.

    Poza tym wpis jest o narzucaniu katolickiej interpretacji faktów i słów
    innym. według Cienie 2 komórki są człowiekiem. Według mnie nie.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?