eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
  • Data: 2015-08-07 13:37:00
    Temat: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:7e16a3a5-d995-45be-a442-979961e15ff4@go
    oglegroups.com...

    > ergie, mnie sie nie chce z toba toczyc walki jak z mastim gdzie kazdy
    > argument jest odrzucany "bo tak".

    Ależ ja Ci nie podaję argumentów "bo tak".

    Czy do tej pory InVitro było dozwolone bezwarunkowo? Tak!
    Czy teraz jest dozwolone pod pewnymi warunkami? Tak!

    > Konstytucja mówi:
    > Art. 38.
    > Rzeczpospolita Polska zapewnia każdemu człowiekowi prawną ochronę życia.

    Tyle że formalnie życie przed narodzeniem nie jest człowiekiem. Co nie
    znaczy że się z tym zgadzam - bo to IMO bzdura ale taka jest wykładnia.
    Dlatego kiedyś była propozycja by dopisać "od chwili poczęcia do naturalnej
    śmierci".

    [ciach]

    > zatem zabijanie nigdy nie było dopuszczalne

    Proszę Cię nie zaklinaj rzeczywistości. Widziałeś jakiś pozew albo kogoś
    skazanego za InVitro jak za morderstwo?
    Zabijanie owszem nigdy nie było dopuszczalne ale zabijanie "człowieka"
    rozumianego jako kogoś kto się już urodził.

    > -a ta ustawa to sankcjonuje -braklo elementu wprowadzenia dobrej ustawy.
    > Zatem ustalmy , bo pytales, ze kosciol uznal w ten sposob i tyle.

    Ale powtarzam ja nie pytam dlaczego kościół czepia się posłów - to rozumiem.
    Tylko dlaczego uznaje że w chwili gdy Komorowski miał na biurku taką ustawę
    jaką miał i ją podpisał ktoś (bo nie KK tylko jak się okazuje jeden biskup)
    uznał że jej podpisanie jest grzechem.

    > Nie zrozumiales mnie. Nie chodzi o nawracanie na sile. Chodzi o to ze
    > oddajemy rozne pola (te lewackie pomysly) bez walki. Komunia dla
    > rozwiedzionech -"milosiernie byłoby ich dopuścic",
    > "homoseksualizm - szukajmy w nich wartosci".

    Rozumiem że nie zgadzasz się z papieżem Franciszkiem, który publicznie się
    przyznał że na taką komunię komuś zezwolił :-)
    A przypominam że i u nas komunia dla rozwiedzionych (i nie żyjących w
    ponownym związku) jest stosowana - bo nie ma powodu by im zabraniać - jak
    ktoś nie żyje w nowym związku to z faktu że ma urzędowy rozwód żaden grzech
    przeciw czystości nie wynika - z punktu widzenia KK dalej jest wierny
    swojemu małżonkowi.

    Co to homoseksualistów jest podobnie - nawet zadeklarowany homoseksualista
    może przystępować do komunii jeśli tylko nie podejmuje aktów
    homoseksualnych. ZTCP zalecenie jest tylko takie aby nie robił tego w swoim
    miejscu zamieszkania gdzie go znają aby nie siać zgorszenia - bo inni mogą
    nie wiedzieć że on nie podejmuje aktów homoseksualnych i myśleć że do
    komunii przystępuje niegodziwie.

    > Otóż moze kosciol zacznie glosno mowic "nie" - jesli bedzie ulegał
    > lewackim zadaniom to obumrze jako wiara, zostanie tylko fasada, rytuał jak
    > w irlandii.

    Z jednej strony Cię rozumiem sam kiedyś po kolejnym Egipcjaninie który
    przeszedł na chrześcijaństwo i został skazany na karę śmierci pytałem księży
    dlaczego kościół natychmiast nie ogłasza go męczennikiem za wiarę. W moim
    odczuciu to jakieś dziwne unikanie konfrontacji.

    Ale z drugiej strony się z Toba nie zgadzam - uważam że kościół powinien być
    otwarty na grzeszników - to wynika z jego "misji". Przypomnij sobie jakich
    Jezus miał _przyjaciół_ - prostytutki, kolaboranci (celnicy) :-)
    Przy czym "otwarty" nie znaczy że ma ich usprawiedliwiać albo twierdzić że
    nic złego nie robią, ale powinien ich zaakceptować takimi jakimi są a nie
    próbować narzucać im własne normy zachowań. Jak zechcą się nawrócić to sami
    przyjdą i zapytają "jak mamy żyć by osiągnąć zbawienie".

    Przypomnij sobie pierwszych chrześcijan - oni żyli według swojej wiary a
    inni do nich przychodzili i pytali jak to robicie że jesteście tacy
    szczęśliwi. Czy dla nich miało znaczenie czego prawo stanowione zabrania lub
    na co zezwala?

    Z tego co widzę są dwie metody ewangelizacji - pewnie jest więcej ale te
    które spotykam można podzielić upraszczając na dwa rodzaje:
    1. Głoszenie "Chrystus Cię kocha i umarł na krzyżu za Twoje grzechy".
    "Alleluja!". "Radujmy się bo Pan zmartwychwstał".
    2. Głoszenie: "Jesteś grzesznikiem i jak nie zmienisz swojego postępowania
    to pójdziesz do piekła", "nawracajcie się i czyńcie pokutę".

    Oba wpisują się w doktrynę KK tyle że skupiają się na innych aspektach.
    Pierwsze jest "otwarte", drugie "zamknięte". Pierwsze głosi uniwersalizm
    zbawienia drugie skupia się na jego ekskluzywności. Mnie pierwsze podejście
    zdecydowanie bardziej pasuje do tego co czytałem w "kazaniu na górze".

    > A my mamy głosic wiare w Jezusa Chrystusa jako jedyna droge do zbawienia i
    > milosc blizniego ale przeciez nie akceptacje zboczeń - bez ogladania sie
    > ze beda mowic ze jestesmy ciemnogrodem.
    > Lewacki jasnogrod juz teraz proponuje zalegalizowanie pedofilii i aborcje
    > pourodzeniową czyli morderstwo noworodka. I oczywiscie zazada od kosciola
    > zaakceptowania tego. To droga donikąd.

    Misją kościoła nie jest stanowienie prawa tylko nawracanie - mówienie co
    jest dobre a co złe. Nawet w średniowieczy prawo stanowione nie było tożsame
    z katolickim pojęciem dobra i zła.

    > przesadzasz -ale nie az tak wiele, niestety.

    A bo się naczytałem pięknych historii o pierwszych wiekach chrześcijaństwa i
    nijak ich postępowanie nie przystaje do tego co dziś widzę. A naprawdę nie
    miałby nic przeciwko gdyby wszyscy dookoła żyli jak pierwsi chrześcijanie.

    Pozdrawiam
    Ergie