eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
  • Data: 2015-08-06 16:20:10
    Temat: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:58177e24-0c82-41be-87b3-8c7fbdaf4bcb@go
    oglegroups.com...

    > nie było dwóch ustaw do wyboru.

    Z punktu widzenia prezydenta była do podpisu ustawa _ograniczająca_ zło lub
    pozostawienie braku ustawy.

    > mógł ustawy nie podpisywac - niewiele prezydent moze ale to akurat moze.

    Czyli uważasz że nieograniczanie zła jest lepsze niż jego ograniczanie? A
    jakieś uzasadnienie teologiczne?

    > jaki blad logiczny? Była stosowana w praktyce swoboda dysponowania życiem
    > ludzkim - a teraz bedzie poparta ustawowo.

    Ustaw nie wprowadza ani nie popiera swobody. Swoboda jest "by default" (co
    nie jest zabronione jest dozwolone). Ustawa tę istniejącą swobodę
    _ogranicza_, a nie popiera.

    > Swoboda to nie tylko ilosc -to rowniez eugenika, wartosciowanie zycia - a
    > to ma miejsce.

    Owszem ustawa nie ogranicza _całego_ zła. Ale ogranicza je _częściowo_.

    Zresztą w międzyczasie sprawa się wyjaśniła - jak widzę nie tylko mnie to
    "zainteresowało":

    http://natemat.pl/150689,zakaz-komunii-za-in-vitro-d
    zieli-ksiezy-wielu-jest-oburzonych-to-przeszkadza-w-
    duszpasterstwie

    Co więcej jest przytoczony fakt który pamiętałem że przy ustawie aborcyjnej
    KK namawiał do głosowania na "mniejsze zło".

    Oraz fakt że jak Jurek zgłosił propozycję całkowitego zakazu aborcji część
    PiS głosowała przeciw i nikt o zakazie komunii nie wspominał ani listów nie
    publikował :-)

    Czyli dobrze mi się wydawało - doktryna KK się nie zmieniła - po prostu
    jakiemuś biskupowi odbiło w ferworze politycznej walki. Smutne to.

    PS. Zanim napiszesz że znowu mam poglądy wyczytane w GW to popatrz na daty -
    kiedy ja napisałem posta a kiedy pojawił się artykuł na GW :-)

    Pozdrawiam
    Ergie