    From: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Brykiety opalowe
    Date: Mon, 13 Feb 2012 23:31:28 +0000 (UTC)

    Marex <m...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > drewn
    > Dobrze, że napisałeś P r a w i e .. Widziałeś kiedyś z czego produkuje
    > sie te "cenne" wg Ciebie brykiety, kosti, etfc.??? Nieomal ze smieci
    > trocinowych zalegajacych na pryzmach wilgotnych na wolnym powietrzu.
    > Myslisz, że ktoś bedzie wydawał środki na suszenie trociny?? Hehe!!
    > Najpierw podejrzyj, a potem wydawaj odgłosy zachytu. Tyle w tych
    > kostkach "suchosci" co prasa wody z nich wycisnie.

    > kore, a

    > No bo jak niby miałeś tę zmieszaną z tym wszystkim korę dostrzec ??
    > Drewno z dużą zawartością kory
> [...]
    Nie napisałem że jestem głupi tylko że nie nie jestem ekspertem od drewna.
    Google przewodnikiem. W czasie prasowania temperatura prasowanych odpadów
    drzewnych z jakich produkuje się brykiety wynosi od 150 stopni i nierzadko
    przekracza 200 stopni Celsjusza ..... dlatego wilgotność masy drzewnej nie
    może przekraczać 15%. Zamiast się mundrować pouczył by się. To nie boli.
    Drewno opałowe bardzo dobrze wysuszone zawiera od 15 do 20% wody. Drewno na
    brykiety max 15%. To że się tak delikatnie spytam. Kurwa które jest bardziej
    suche? Polecam żebyś zapisał się do dowolnej szkoły. I nie pozdrawiaj. Jeszcze
    ktoś pomyśli że się znamy a to byłby dla mnie wstyd.