  • Data: 2018-03-04 19:31:08
    Temat: Re: Buda dla psa - sklejka czy płyta MFP?
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 4 marca 2018 14:33:42 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:

    > Asystowana eutanazja też powinna być dopuszczalna. Po co ci biedni
    > ludzie mają się wieszać czy skakać z mostu jak by mogli odejść kulturalnie.

    Jesli ktos chce popełnic samobójstwo to niech tam, ale różnica miedzy teorią a
    praktyką pokazuje ze zabija sie równiez tych którzy sobie tego wcale nie życzyli.
    A juz powszechne jest zastąpienie miłości rodzinnej zwykłym egoizmem "nie mogę cie
    mamo zabrać do siebie, bo mój pies ma alergię. Ale co sie masz tak męczyć, podpisz
    tu..."
    Ja ciebie kiki z tej strony to nie znałem.

    b.